reklama

Cesta k jarnej fitforme

(jedna z možností ako sa dostať do formy)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Koniec marca. Z časopisov sa na mňa prudko valia jarné diéty alebo recepty tipu "Krásna do plaviek". Začínam sa cítiť previnilo zato, že som celú zimu a jar preležala pred telkou a konzumovala mastné pochutiny. Je na čase zamyslieť sa nad letným fitprogramom.

Po večernom telešoku o celulitíde, som svoje telo tvrdo podrobila previerke fitfyzickej zdatnosti. Skúsila som si letné rifle. Úspešne som sa do nich napchala. Keby som nemusela dýchať, tak určite zatiahnem zips. V panike nad realitou som na chladničku zavesila tabuľku oddelenej stravy a otváracie hodiny fitnesscentra.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pre dosiahnutie letnej fitformy, som si zvolila Step Aerobik mix. To mi predsa nemôže uškodiť. Vhodné aj pre menej pohybovo nadaných.

Nezvládla som ani príchod do fitnesscentra. Dezorientovaná ohlušujúcou hudbou som vliezla do skrine na odkladanie mopov. Kiežby som tam bola zostala! Šokujúci pohľad na mužov typu Rambo a ženy skáčuce na lopte, ma prinútil skrývať sa v šatni až do začiatku hodiny. Že nie som pravidelný návštevník fitka bolo jasné v momente, keď sa moje tesilových tepláky s prúžkami po stranách ocitli v konkurencii Nike a Adidas. Tvárila som sa, že som nad vecou, a že vôbec nepripomínam Frediho Mercuryho. Sebavedome som si zvesila činky. Svalnatá trénerka vyskočila na step, to je tá bedňa, na ktorú sa šľape a povzbudivo sa na mňa usmiala. Zarevala raz, dva, tri - step! Všetky ženy na povel vyskočili na bedňu a zoskakovali z nej v pravidelných krokových kombináciách. Snažila som sa bedňu nepreskakovať. Hurá, líhame si na stepy. Nasleduje kombinácia cvikov na hrudník s činkami. Po dvoch minútach mám pocit, že sa mi prsné svaly zväčšili aspoň o tri čísla a o chvíľu explodujú. Odkladám činky bokom ako prvá a pokračujem v cvičím už len rukami. Pot sa mi rinie dolu tvárou. Aj keby som chcela vykríknuť pomoc, tak nevládzem. Kompenzujem kyslíkový dlh. Vstávame a nasadáme na fitlopty. Stepaerobičky sa tešia. Ja sa nešikovne škriabem na gumenú guľu. Uvažujem o úteku. Ešte pätnásť minút. V momente ako Stepaerobičky začanú poskakovať po telocvični a divne podupávať nohami, je rozhodnuté. Toto môj športový intelekt nezvládne. Ospravedlňujúco unikám z telocvične.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Domov ma vezie kamarát, pretože mám natiahnutý sval. Letnú fitformu odkladám až na druhú dekádu leta. Z toho mi vyplýva: Načo trápiť svoje telo v telocvične, keď sú v predaji aj vačšie čísla.

Soňa Tóthová

Soňa Tóthová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

3 dôležité veci o mne. Som optimista, mám zmysel pre dobrodružstvo,v problémoch sa nehrám na hrdinu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMedziľudské vzťahySpoločenské dianieCestovanieAktuálne

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu